5/08/2017

BEAUTIFUL SQUAMISH

En oo pitkään aikaan edes avannut mun blogia tai edes lukenut muita blogeja. Arki täällä menee ihan hirmu nopeeta ja mulla ei ookkaan kun kaksi kuukautta aikaa jäljellä täällä. Oon kerennyt tehdä ja nähdä täällä jo tosi paljon, joten nää viimeset viikot aijon vaan nauttia näistä lämpenevistä ilmoista. Muutama viikko sitten mun vanhemmat ja pikkuveljet kävi moikkaamassa mua täällä ja yhtenä päivänä vuokrattiin auto ja lähdettiin ajamaan Squamishiin. Squamish on todella vuorista alueatta ja tältä alueelta löytyy ihan mahtavat laskettelumahdollisuudet. Ajomatkaan meni reilu tunti mutta ihan pelkästään autosta näkyvät maisemat oli niin mahtavat että aika tuntui kuluvan tosi nopeesti. Perille päästyä otettiin siis kondola ylös vuorelle ja sieltä olikin vielä mahtavemmat maisemat. Valittiin todella hyvä päivä tälle reissulle sillä ilma oli koko päivän todella kiva. Kondolan jälkeen käytiin syömässä kivassa ravintolassa ihan laskettelurinteiden juurella. Käytiin myös Lynn Canyon puistossa mistä löytyy niin vesiputousta, siltaa kun myös aivan ihanaa turkoosia kirkasta vettä. Tuonne onkin ihan pakko päästä uimaan kunhan vaan ilmat sen sallii. Todennäköisesti pian sillä oon jo muutamaan otteeseen ottanut aurinkoa ja viimeviikolla jopa poltin itteni vaikken Suomessa normaalisti pala. Toivottavasti saan nyt vähän intoa tätä blogia kohtaan kun olis niin kiva yrittää jatkaa tätä ihan vaan vaikka siitä syystä että on vähän enemmän motivaatiota räpsiä kuvia. Hyvää alkavaa viikkoa sinne ruudun toiselle puolelle!  



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera - Canon EOS 1100D
Objektiivit - Canon EF-S 18-55mm,
Canon EF 40mm f/2.8,
Sigma DG Macro 70-300mm 1:4-5.6

Kiitos kommentista! :-)