2/01/2017

LATEST FAVOURITES

 Thomas Sabon Charm Club rannekoru on kulkenut mulla ranteessa rippikoulusta asti päivittäin, eli jo muutaman vuoden. Tää rannekoru on kestänyt todella hyvin päivittäisessä käytössä mutta lopulta siinä alkoi näkyä vähän liikaa käytön jälkiä ja oli aika hankkia uusi. Tää on mun ihan lemppari koru enkä kyllästy tähän ikinä.
Tämä ihanuus on houkutellut mua jokaisella Sephora visiitillä ja olihan se lopulta ihan pakko ostaa nimittäin Tarten Tartelette in boom luomiväripaletti. Tässä on mitä ihanimmat sävyt joita tulee ihan varmasti melkeinpä kaikkia käytettyä. Koko paletti on siis ihan silkkaa raukkautta!
Mulla oli hakusessa näin talveks uusi vähän peittävämpi meikkivoide mun luotto Lancomen meikkivoiteen tilalle ja oon kuullut tästä Too Facedin Born This Way meikkivoiteesta niin paljon hyvää, että päätin vihdoin tätä kokeilla. Meikkivoide on just niin hyvä kun toivoinkin ja tästä voi ehkä tullakkin mun ihan vakkari tuote. Laura Mercierin puuteri on ollut myös ihan nappi ostos ja tällä kiinnittää meikkivoiteen tosi nätisti!
Huulissa mulla on meilkein poikkeuksetta jotain nudea, joko sitten huulikiiltona tai mattapunana. Mun ihan luotto Macin Fleshpot huulipunan loputtua mun on haettava uusi tilalle ja se veteleekin jo ihan viimeisiä. Sekä Sephorasta mukaan tarttuneet Too Facedin Melted liquid huulipuna sävyssä Sugar sekä Anastasia Beverly Hills mattahuulipuna sävyssä Milkshake. Nää on itseasiassa kaikki tosi samansävyisiä mutta jokaisen koostumus on ihan erillainen. Anastasia on ihan super matta joten tätä käytän vaan ulos lähtiessä ja Too Facedin ja Macin punat käy enemmän arkikäyttöön. 
 Mun luotto lompakkona on jo vuosia toiminut Mikael Korsin jet set lompakko kultaisilla yksityiskohdilla. Lompakko kuitenkin alkoi jo nyättää sen verran kulumisen jälkiä oli aika miettiä uutta sen tilalle. Tykkäsin siitä sen verran että halusin samanlaisen tilalle. Lopulta ebaysta löytyi ja vielä hopeisilla yksityiskohdilla, tykkään! Malene Birgerin puhelimenkuoret löytyy lähes tauotta mun puhelinta suojaamasta ja kuinka nätit nää onkaan.
Lushilta uusi luotto tuote on todella paksu Body Lotion joka auttaa näin talvella jopa mun kuivaan ihoon. L'occitanen tuotteita päätin vihdoin kokeilla ja hyvä että päätinkin. Tämä ihana käsirasva on kulkenut laukussa jo hetken ja tällä pääsee eroon kuivuudesta niin käsissä kun myös huulista. Kiehl's on myös uusi merkki minkä pistin kokeiluun ja heiltä kokeiluun laitoin silmänympärysvoiteen. Ihana Avokadon tuoksuinen helposti levittyvä voide!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera - Canon EOS 1100D
Objektiivit - Canon EF-S 18-55mm,
Canon EF 40mm f/2.8,
Sigma DG Macro 70-300mm 1:4-5.6

Kiitos kommentista! :-)