8/03/2016

HEINÄKUUN SUOSIKIT

Mulla on aina ollut tosi helppohoitoinen iho kasvoissa, jonka takia oon ollut myös aika laiska sen hoidossa. Heinäkuussa päätinkin marssia apteekkiin ja hakea mulle saman merkin kasvojen puhdistustuotteet. Nää Acon puhdistus ja kasvovesi on ollut ihan huippu tuotteita ja just sellasia mitä mun iho onkin tarvinnut!
 Oon omistanut nää Raybanin pilottilasit jo tosi kauan mutta jostain syystä nää on päässyt käyttöön aika harvoin. Tänä kesänä nää on kuitenkin päässyt silmille tosi usein sillä kultaiset asusteen on pikkuhiljaa pääsemässä mulla käyttöön.
Kaappeja järjestellessä käteen sattui tää The Body Shopin Kookos suihkugeeli ja päätinkin alkaa tätä sitten aktiivisesti käyttämään että saan tän pois lojumasta. Ite en niin Body shopin tuotteista perusta mutta tää suihkugeeli on ihanan paksua sekä tuoksuu vielä pitkään suihkun jälkeen. Lushilta päätin kokeilla heidän palashampoitaan ja valitsin kokeiluun Honey I Washed My Hair nimisen shampoopalan. Tää vasta hyvältä tuoksuukin ja jättää hiukset ihanan tuntuisiksi. Tätä tulee varmasti jatkossakin löytymään suihkukaapista. 
 Tänä kesänä on tullut puettua monenlaisia crop toppeja ja näitä tämän tyylisiä on tullut ostettua nyt harmaana, valkoisena ja mustana. Helppo yhdistellä korkeavyötäröisten shortsien ja housujen kanssa.
Oon kokeillut monenlaista Primeria mun kasvoille, mutten oikeastaan ikinä oo huomannut suurempaa eroa meikissä. Niimpä ostin Lushilta tän Enzymion kasvorasvan/primerin ja tää sopii hyvin meikin alle. Tää on tosi ohutta ja imeytyy helposti ja tosi hellävarainen iholle niinkun kaikki Lushin tuotteet.
 Mulla on jo jonkun aikaa ollut käytössä yks ja sama Hopea Shampoo ja tää Cutrin kyseinen shampoo kyllä hoitaa tehtävänsä ja tätä ei kannata käyttää kun vain ehkä kerran viikossa, niin tehokas tää on.

2 kommenttia:

  1. Lushin jutut on niin ihania, et en ihmettele et nää on sun suosikkeina tääl <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lushin tuotteet on kyllä ihan parhautta! En oo pettynyt vielä yhteenkään tuotteeseen. :-)

      Poista

Kamera - Canon EOS 1100D
Objektiivit - Canon EF-S 18-55mm,
Canon EF 40mm f/2.8,
Sigma DG Macro 70-300mm 1:4-5.6

Kiitos kommentista! :-)