7/18/2016

SILVER SANDALS

Paita Stradivarius Housut Dr.denim Kengät Ellos Laukku Stradivarius Kello Marc Jacobs Aurinkolasit Rayban
Tänään mulla on teille jaettavaksi muutamat asukuvat, jotka räpsästiin nopeasti kaverin kanssa kaupungilla käydessä. Jalkaan pääsi mun yhdet tän kesän lemppari kengät nimittäin Elloksen hopeiset sandaalit. Nää on Tory Burchin ballerinojen kanssa mun lemppari kesä kengät! Oon viettänyt koko päivän aamusta asti auringossa ja kun kaveri pääsi töistä oli kiva suunnata kaupungille, siellä kun ei ollut niin tukahduttavan kuuma. Istuttiin hetki kahvilla jonka jälkeen lähdettiin hakemaan kaupasta grillitarvikkeet. Loppu ilta menikin jutellessa, grillaillessa sekä syödessä. Huomenna (tai siis jo tänään) ollaan menossa huvipuistoon, joten mun on varmaan paras lähteä tästä nukkumaan pikkuhiljaa! :-D

1 kommentti:

  1. Onpa ihana asu ja nuo kengät tuovat kivaa särmää! :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kamera - Canon EOS 1100D
Objektiivit - Canon EF-S 18-55mm,
Canon EF 40mm f/2.8,
Sigma DG Macro 70-300mm 1:4-5.6

Kiitos kommentista! :-)