6/27/2016

JUHANNUS 2016

1. Sitä hyvää ruokaa tottakai! 2. Juhannuksena on pakko aina päästä meren ääreen. Tälläkertaa vietettiin paljon aikaa poikaystävän mökillä. Pelailtiin monia pihapelejä sekä otettiin aurinkoa. 3. Koska ei olla poikaystävän kanssa oltu yhessä vielä hirmu kauaa en tunne hänen jengiänsä kovin hyvin. Nyt juhannuksena mulla oli kuitenkin oiva tilaisuus tutustua suurinpaan osaan sillä meitä oli paikalla noin kakskymmentä. Syötiin ihan valtavassa pöydässä ulkona, pelattiin muutamia pelejä sekä paljuiltiin. 
1. Ihanat merimaisemat. 2. Aurinkolasit roikkuu matkassa koko kesän. 3. Mun tän kesän uus lemppari on ehdottomasti sitruunavesi. 4. Oon kerennyt tänä kesänä ihan kiitettävästi ottamaan aurinkoa ja oonkin tosi tyytyväinen tän hetkiseen rusketukseen. Mun mielestä auringon otto on vaan jotain niin kivaa puuhaa. 
1. Auringossa makoilua. 3. Paljuilua. Ihan varmasti auringonoton kanssa kaks lemppari puuhaa kesäisin. Paljussa saakin vietettyä monta tuntia ihan hetkessä. 4. Meidän ihana koiruus.
Mun juhannuksen kuvasaldo on melkeinpä kokonaan kännykällä räpsittyä, en ite jaksanut ottaa mitään stressiä siitä kulkeeko kamera mukana vai ei. Sain kuitenkin napattua muutamat puhelinkuvat aina silloin tällöin. Koko Juhannuksen oon yrittänyt rentoutua ja mun Juhannus oli kokonaisuudessaan tosi kiva. Ja tiivistettynä se olikin rentoutumista, hyvää ruokaa sekä paljon uusia tuttavuuksia. Vaikka olinkin yhtä päivää lukuunottamatta töissä koko viikonlopun venyi joka ilta yön puoleen. 
Minkälainen Juhannus teillä oli tänä vuonna? :-D

2 kommenttia:

Kamera - Canon EOS 1100D
Objektiivit - Canon EF-S 18-55mm,
Canon EF 40mm f/2.8,
Sigma DG Macro 70-300mm 1:4-5.6

Kiitos kommentista! :-)