6/30/2016

SOMETHING NEW

Mun hankintalistalla on jo kauan aikaa ollut joku laadukkaampi huivi. Mulla itellä huivit on käytössä melkein ympäri vuoden sillä ite palelen tosi äkkiä. Sain sopivasti stipendin koululta nyt valmistuttua ja ajattelin että nyt jos joskus on oiva tilaisuus kotiuttaa vähän pitempiaikainen huivi. Tätä Malene Birgerin huivia oon katsellut jo pitkään ja lopulta tää olikin ihan täydellinen hankinta. 
Uuden kellonkin hankinta on ollut mieitnnässä jo pitkään mutta en kuitenkaan oo saanut aikaiseksi ja oonkin vedellyt yhdellä Glitterin kellolla pitkään. Se kuitenkin alkoi tavallaan ruostua sekä muutama viikko sitten siitä irtosi sekuntiviisari. Tämän ihanuuden mulle kuitenkin osti poikaystävä synttäri/valmistujaislahjaksi enkä vois olla tyytyväisempi! 
Tää viikko on sujahtanut ohi ihan mielettömän nopeesti ja tuntuu että koko ajan tapahtuu jotain. Eilen  oltiin työporukan kanssa viettämässä vähän vuosijuhlia sekä viikonloppuna olis tarkoitus viettää poikaystävän tupareita. Ja kyllä muuten tuntuu että oon vasta palannut töihin neljän viikon kesäloman jälkeen sillä oon ihan poikki ja taidan suunnatakkin nyt suoraan nukkumaan! :-D

2 kommenttia:

  1. Mistä ostit ton huivin, oon itekkin yrittäny löytää tommosta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on tilattu booztilta mutta nopeella katsauksella en löytänyt tätä tuolta enään. Tää on ollut kyllä myynnissä tosi kauan että oisko siirtynyt uudempien tullessa. Koita käyä läpi kaikki merkkivaatenettikaupat!:-)

      Poista

Kamera - Canon EOS 1100D
Objektiivit - Canon EF-S 18-55mm,
Canon EF 40mm f/2.8,
Sigma DG Macro 70-300mm 1:4-5.6

Kiitos kommentista! :-)