6/12/2016

SUOSIKIT MEIKKILAUKUSSA

Löytyykö teiltäkin sellaisia luottotuotteita meikkilaukusta mitkä käytätte mieluusti loppuun että pääsette jo ostamaan uuden tilalle. Mulla ainakin löytyy monia ja pitkästä aikaa mun meikkipussi näyttää hyvältä mun silmään.
Ennen meikkausta puhdistan ja kosteutan kasvot huolellisesti. Tämä on hoitunut jo pitkään mulla Madaran tuotteilla. Noin vuosi sitten ekaa kertaa kun kokeilin näitä Madaran tuotteita jäi nää heti lemppareiksi.
Riippuen siitä kuinka peittävän lopputuloksen meikistäni haluan käytän IsaDoran peiteväriä. Vaikka tää onkin oikeastaan tarkoitettu silmänalusille käytän tätä koko kasvoille peittämään epäpuhtaukisa sekä punaisuutta. Itse tykkään vaaleammasta sävystä silmänalusiin joten Narsin concealer hoitaa homman mitä parhaiten.
Meikkivoiteena mun iholle on toiminut todella hyvin Lumenen Blur meikkivoide mikä on sävyltään juuri oikea sekä sen koostumus on tosi miellyttävä.
Tykkään itse tehdä varjosukset melkeinpä aina meikatessa ja tämä Too Facedin Cocoa Contour paletti on hoitanut asian todella hyvin. Korostuksiin käytän vanhaa lempparia The Balmin Mary Lou Manizeria. 
Kulmiin pääsee melkeinpä päivittäin Anastasia kulmageeliä joka on ihan hirmu riittoisaa ja tällä kulmat on nätit vielä nukkumaan mennessä. Siveltimenä toimii Anastasian oma kulmasivellin mikä on kyllä osoittautunut hyväksi ostokseksi sekä Lumenen kulmakarvageelillä sutaisen kulmat paikalleen. 
 Oon aika huono luomivärejen suhteen enkä kauhean usein luomiväriä käytäkkään. Omistan Naked 2 paletin mutta se on käytössä oikeastaan vaan joskus juhlimaan lähdettäessä. Tämä We Care Iconin luomiväripaletti on kuitenkin saanut mut laittamaan väriä luomiin vähän useammin. 
 En lähde minnekkään ilman huulirasvaa ja lisäilen sitä huuliin monesti päivässä. Huulipunat mulla on kuitenkin jäänyt vähän taka-alalle viimeaikana joten tämä Macin huulipuna sävyssä Fleshpot onkin saanut punaamaan huulet useammin. Nää kaikki edellämainitut meikit on mun ihan ehdottomia luottomeikkejä ja voisin hamstrata näitä kaappiin lisää koska vaan.
Minkälaisia luottomeikkejä teiltä löytyy?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera - Canon EOS 1100D
Objektiivit - Canon EF-S 18-55mm,
Canon EF 40mm f/2.8,
Sigma DG Macro 70-300mm 1:4-5.6

Kiitos kommentista! :-)