10/07/2016

NEW IN SO FAR

Lush Honey I washed my hair shampoopala sekä Magicaz Moringa primer
Lushin palashampoosta on tullut mun luotto shampoo sekä uutena tulokkaana meikkipussissa Magicaz Moringa Primer.
 Moroccanoil öljy sekä kiiltosuihke
Nämä Moroccanoilin hiustuotteet on ihan mielettömiä tukalle ja sen lisäksi näitä jopa raaskii täällä ostaa ilman järkyttävää suomi lisää. 
 Rebecca Minkoff olkalaukku
Tää olikin ollut harkinnassa muutaman muun laukun lisäksi ja kun sitten vihdoin pääsin Nordstromilla tähän käsiksi, olihan mun ihan pakko tämä kotiuttaa.
 Too Faced poskipuna sekä aurinkopuuteri ja Stilan rajauskynä
Oon päässyt nyt niin useasti Too Facedin hyllylle ja onhan sieltä tullut jotain kotiinkin tuotua. Meikkipussiin pääsi siis uusi ensimmäin poskipuna sekä jo hyväksi todettu aurinkopuuteri. Olin myös  uuden rajauskynän tarpeessa joten pistin Stilan kyseisen kokeiluun.
Lancomen meikkivoide sekä Narsin concealer
Lancomen meikkivoide on itseasiassa vielä suomen puolella tehty ostos mutta tää on ollut niin sopiva mulle että oon jo valmis hakemaan kaupasta uuden! Narsin peitevärin ostin myös uuden tilalle muutama viikko takaisinpäin.
 Abercrombie & Fitch villapaita
Täällä alkaa vasta pikkuhiljaa saapua kauppoihin syysvaatetta ja oonkin yrittänyt löytää itselleni vähän lämpimäpää vaatetta kaappiin. Abercrobie & Fitchillä käydessä tarttui tämä villapaita mukaan ja vielä alelapun kanssa. 
Mac Fix +, Fleshpot huulipuna sekä kasvoharja
Macilta päätin vihdoinkin kokeilla heidän Fix plussaa ja tää onkin ollut niin tehokas meikin paikallaan pitäjä että jouduin ostamaan meikinpoistoon tarkoitetun kasvoharjan. Tällä harjalla saa tosi hellävaraisesti ja vaivatta meikit pois kasvoilta, sillä ainakin mulla Fix plussa tekee meikistä tosi tahmean ja sitä ei oo sitten kauhean kiva yrittää kymmenillä vanulapuilla irrottaa. Kaupasta lähti mukaan myös vanhan huulipunan tilalle uusi. 
Morphen siveltimet
 Päätin päivittää mun siveltimet melkeinpä kerralla uusiksi ja kun pääsin täällä ensimmäistä kertaa käsiksi näihin Morphen paljon kehuttuihin siveltimiin olin vihdoin valmis ostamaan itselleni muutaman. Jos haluatte tietää näistä enemmän niin voin varmasti laittaa näistä kokemuksia myöhemmin. 

1 kommentti:

Kamera - Canon EOS 1100D
Objektiivit - Canon EF-S 18-55mm,
Canon EF 40mm f/2.8,
Sigma DG Macro 70-300mm 1:4-5.6

Kiitos kommentista! :-)