8/28/2017

THIS SUMMER THROUGH MY PHONE

1. Mun kesä täällä Suomen puolella alkoi sillä että mun piti jättää jäähyväiset tälle ihanalle tytölle. Meistä tuli lyhyessä ajassa ihan parhaat kaverit ja tää tyttö teki mun Kanadan reissusta ihan unohtumattoman! Tarkoituksena on kuitenkin että nähdään vielä ja suunnitteilla on jo monenlaista matkaa ja reissua. 2. Vaikkei tänä kesänä täällä liian montaa ranta keliä ole ollut, oon silti päässyt muutaman kerran rannalle. Parhainta on kuitenkin ollut poikaystävän mökillä saunominen ja uiminen. 3. Heti mun tultua Kanadasta kotiin muutettiin myös yhteen ja sitä varten tehtiin ikean reissu. Nyt on suunnitteilla kuitenkin jo toinen visiitti ikeaan mutta paikat alkaa olla jo valmiina ja vihdoin alan itsekkin ajatella tätä paikkaa kotina. 4. Merenrannalle suunnattiin yhtenä kauniina päivänä mun töitten jälkeen.  
1. Päästiin myös käymään Weekendeillä tänä kesänä ja olihan siellä ihan mukavaa tänäkin vuonna vaikka ilmat eivät ihan parhaimmat olleetkaan. Eniten nautittiin kuitenkin pienestä viikonloppu lomasta Helsingissä. 2. Vielä on totuttelemista asua yhdessä poikaystävän kanssa ja meillä onkin välillä vähän eri mielipiteitä aisoista, esimerkiksi minun vapaapäivät tarkoittaa mulle jonkun verran siivoilua ja ehkä pyykinpesua kun taas hänelle vapaapäivä töistä tarkoittaa pelkästään sitä löhöilyä :-D. 3. Testaamassa yhden uuden ravintolan pizzat mikä avautui tossa vähän aikaa sitten. Käydään kyllä varmasti uudestaan! 4. Koti kotona vanhemmat oli järjestänyt mulle pienet kotiin tulijaiset kun pääsin tänne Suomen puolelle. Vieläkin on vaikea uskoa että olin poissa 10 kuukautta kun täällä kaikki on niin samanlailla. 
1. Yhtenä lämpimänä päviänä päätin mennä katsomaan pikkuveljen jalkapallo-ottelua. Samalla sain otettua vähän aurinkoa. 2. Yhden viikonlopun viettoa töitten jälkeen  rauhallisissa merkeissä. Voisi kuvitella että Kanadassa olisi ollut tosi suuri Ben & Jerrys valikoima mutta ei se ollut edes yhtä hyvä kun täällä Suomessa kaupoissa. No vihdoin saan taas mun lemppari jäätelöä milloin vain. 3. Yritetään  poikaystävän kanssa aina välillä päästä ulos syömään tai vaikka elokuviin. Piristää tosi paljon arkea. 4. Uuteen kaupunkiin muutettua joudun nyt ajamaan töihin parikymmentä kilometriä mikä on iso muutos mun muutaman minuutin työmatkaan ennen mutta oon jo hyvin alkanut tottua tähän. Kivasti saa hetken omaa rauhaa ja kerätä ajatuksia tai sitten vaan nauttia musiikista. Ainut vaan että talvella on sitten tuplasti matkaa stressata jäistä tietä mutta eiköhän sekin suju hyvin. 
1. Vietettiin kaveriporukalla myös mun kotiintulijaisia ja sään oltua tosi kiva vietettiin ne poikaystävän mökillä. Lämmitettiin palju ja sauna ja loppuillasta käytiin vielä uimassa. Tällaisia lisää kiitos! 2. Nyt taas kotona ollessa ja uuteen kaupunkiin muutettua pitää taas alkaa miettiä mitä sitä alkaisi vapaa ajallaan tekemään. Poikaystävä käy päivittäin salilla ja se onkin saanut mut vedettyä mukanaan sinne nyt monta kertaa. 3. Day 2 Weekendeillä aloitettiin nukkumalla pitkään ja nauttimalla ihan super hyvä hotelli aamiainen. 3. Asun kuvailu blogiin.
 1. Mitä ihanimmat maisemat. Tykkään itse meren rannasta tosi paljon ja tää onkin mun lemppari paikka kesäisin. 2. Kanadasta tultiin muuten kotiin kahden tatuoinnin kanssa ja ne onkin mitä parhaat muistot tosta vietetystä ajasta siellä. 3. Meillä on nyt viime aikana poikaystävän kanssa mennyt vapaapäivät ja työvuorot ihan ristiin joten ei olla edes pystytty viettämään liian paljoa aikaa yhdessä. Vapaapäivinä on kuitenkin ollut ihana siivota rauhassa ja sen jälkeen laittaa vaikka leffa päälle tai lukea kirjaa. 4. Mikäs sen parempaa kun Friends & brgrs, oi vitsit mä odotin että pääsen taas tonne syömään kun tulin kotiin Kanadasta. Ei sillä, siellä oli kyllä ihan hirmu hyvää ruokaa tarjolla myös mutta tää paikka on kyllä mun lemppari!
Näin mä oon viettänyt mun kesän ja nyt ollaankin menossa jo kovaa vauhtia syksyn puolelle. En varmaan oo ainut jolle tuli ihan yllätyksenä nää kylmät ilmat, sillä mä oon ainakin meinannut paleltua illalla töistä lähtiessä. Muutaman viikon päästä on kuitenkin luvassa vähän lämpimämmät maisemat sillä lähden viikoksi moikkaaman mun kaveria Italiassa. Ajatuksena olisi ehkä saada sieltä vlogi kuvattua mutta saa nähdä mitä käy. Oon jo nyt varma että tulossa on ihan mieletön viikko. Nyt kuitenkin keskityn työntekoon ja muuhun ajankohtaiseen. Pitäkää kiva viikko! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera - Canon EOS 1100D
Objektiivit - Canon EF-S 18-55mm,
Canon EF 40mm f/2.8,
Sigma DG Macro 70-300mm 1:4-5.6

Kiitos kommentista! :-)